Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jaabbco | użytkownik

imię i nazwiskojablonski adres zarejestrowany04.11.2005 @00:13:38 ostatnio na stronie22.06.2015 @13:19:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty92 komentarze767 posty na forum1

komputer / sprzęt
...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~katarzynakk    16.02.2010 @14:44:41
eee pierożek ztary i nie świerzy:p
~katarzynakk    15.02.2010 @15:14:41
hehehe ano dziękija tam nie zaglądamjuż adresu nie pamiętam ani nic:D
~pustymmiastemisc    14.02.2010 @18:15:41
Takie kwadratowe
Ale fajnie, fajnie
_______
~prometherion    14.02.2010 @14:16:21
jabcco...
nie będę oceniał twoich renderów, bo się nie znam...
...ale jakbyś takie wnętrza pokazał na ostatnim oddaniu to by było naprawde dobrze, wiesz?
nawet nieważne czy ma to związek z rzutem, to by dało kopa planszy.
za 4 miechy mam nadzieję dasz czadu
pozdr
~pink1985    04.02.2010 @03:41:44
szykuje sie lepsza wersja ;D ale weny nie mam wiec szykuje sie powoli ;d
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
~himekoart    01.02.2010 @22:30:27
phi
~himekoart    01.02.2010 @18:47:23
chyba nie rozumiem o co ci chodzilo
-insaneman    01.02.2010 @01:26:50
ok ok, ale mało realistyczny :P
~dobuch66    31.01.2010 @00:33:27
naprawdę super pomysł!
_______
Posłuchaj klasyki, czasem to pomaga zrozumieć sedno problemu, sedno digartu, sedno bezsensu xD noin..
~betty89    02.01.2010 @14:59:19
heh, w dominie
pozdrawiam
~cnkw    24.12.2009 @12:56:04
zero fotoszopa nawet nie mam
~prometherion    23.12.2009 @19:00:22
dajesz widzę z tymi wizkami
poczekam aż tak mieszkaniówkę sprzedasz

pozdro
~polo1980    23.12.2009 @04:45:16
Wesołych Świąt!
_______
http://polo1980.digart.pl/digarty/
czasem życie rozpieszcza, a czasem życie to nic innego jak otchłań wszystkich problemów
~glimm    09.12.2009 @15:58:52
dzięki za łocza
!Zamarek    03.12.2009 @12:19:54
Tak, wielu potrafi. Gorąco zapraszam do brania udziału w konkursach!
~MyszkaOne    27.11.2009 @23:37:03
3d max i vray... ja mysle ze w Wawie bym juz zwartowala, lubie Wrocław zapraszam do nas Studiujesz,pracujesz...?
~MyszkaOne    26.11.2009 @23:57:32
Stoliki z litego drewna, proste,na zamowienie, ikea odpada. A panele to projekt wlasny ... konkurencji nie robie,moj poziom wizualizacji wogole nie dorównuje tym wymiataczom z vraya a ty tez Wrocław :D?
~aadaa    21.11.2009 @19:33:14
kurcze robiłam analizę klocków, na nic takiego się nie natknęłam i nie inspirowałam się niczym, jak potrafisz znaleźć je to puść mi linka
~alhambra    20.11.2009 @15:24:49
nie ty pierwszy miałeś takie skojarzenie :D
~pink1985    20.11.2009 @02:02:18
nie zażyczył projekt taki zrobiłam i on taki zaakceptowal
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
~katarzynakk    19.11.2009 @13:29:38
a źle im w tej roli?
~aine77    17.11.2009 @04:11:13
trzymam za słowo, hehe:D
miłego dnia!
+lysyszyn    04.10.2009 @16:00:37
Ooo... To faktycznie mnie rozczarowałeś
Szkoda, bardzo szkoda...
Ale plakat spoko Artystyczny mocno, ale w tym przypadku to jak najbardziej.
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~JaKaatarzyna    20.08.2009 @09:09:28
Dziękuję
_______
Znasz to? Nie znasz, bo to moje.
~FyKy    03.08.2009 @23:09:22
nie ma sprawy jak coś mi się podoba to komentuję

pozdr
_______
...:::Reggae music is my salvation:::... <3
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt